Suatu Ramadhan Lama Dahulu (1)

Posted: 16 Ogos 2011 in Karangan Bertulisan Komputer, Zaman Primitif

*Bersambung pada bila-bila masa yang aku suka.
-.,-

Komen-komen
  1. Bang Ajib 1Malaysia ko pesan, suruh sambung cerita ni cepat2 sikit. Tak sabar nak baca katanya.

    Like

  2. syaEYRA berkata:

    alorr sambung plak

    Like

  3. mikhaelahmad berkata:

    anjing kejar, kan? kan?

    Like

  4. RIFA JOHAN berkata:

    kak hana: saya pulak tak larat kak, nak melukis dan merepek dalam masa yg sama. Brrrr….
    eyra: hihi!
    mikhael: kamon la. sikit2 kena kejar anjing, sikit2 kena kejar anjing. tak legend la ini macam. kiki

    Like

  5. Remy berkata:

    Kau pun suka buat cerita pesen sinetron Indo ke?

    Like

  6. TheSharkox berkata:

    hoih..potong karipap betul la ada sambungan2 pulak

    Like

  7. Prinz Aujinz berkata:

    Oiii,, ini ape ke cendol ko men sambung sambung nie Senah… hahahaha…
    potong sayur betul laa…

    pesen Bawang Putih Bawang Beso..

    Like

  8. Farah Azwa berkata:

    Jeng Jeng Jeng

    Like

  9. krepek berkata:

    tenn,tenn,tenn…

    Like

  10. huhalalala berkata:

    mengada-ngada betul bersambung2 ni… tapi gua like!!

    Like

  11. Kringet berkata:

    saya tak larat nak marah2 suruh sambung…
    saya puasa ni…

    penatnya…

    Like

  12. RIFA JOHAN berkata:

    ashraq, aujinz, huhalalala: LOL! aku tak larat….
    farah, krepek: amboi, mcm efek dlm cerita p ramlee…
    kringet: saya pon puasa gak!

    Like

Timakasih! :>

