Sebuah Entri Yang Merah

Posted: 20 Julai 2011 in Dongeng Bengong, Zaman Primitif

*Benda ni aku dah buat lama sangat dah. Masa tu aku tengah sakit mata. Sebab tu lukisan dia macam haram.

Komen-komen
  1. Lipas terbang berkata:

    olo , siannya dia . hek2 V.V

    Like

  2. Tanpa Nama berkata:

    maksudnya tikus ke? haha

    Like

  3. TheSharkox berkata:

    baru nak tanya kenapa lukisan ni lain sangat..tau2 je dah ada jawapan kat bawah tu..hehehe

    tu mesti bobby yang dok raba mata tu

    Like

  4. CassiaSimea berkata:

    lukisan mcm haram pun dh cukup kreatif…

    Like

  5. haryzkhairuddin berkata:

    sokong sharkox. tu bobby la tu dok raba2. ;p
    lukisan macam haram pon masih best baca gak..

    Like

  6. Prinz Aujinz berkata:

    baru aku nak tanya kenape strok lukisan lain..
    rupanya tuan punya blog sakit mate terok…

    koh koh koh

    Like

  7. RIFA JOHAN berkata:

    aku bukan takut apa. rumah aku tu dulu ada hantu. aku takut beliau yang raba aku sebenarnya….

    Like

Timakasih! :>

