Ke Pulau Babi Besar

Posted: 18 Julai 2011 in Bobby the Bubbly Babi

Aku buka email tadi. Sakit hati sebab dapat mesej bergambar ni :

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bobby memang kacang buncis!!! Pergi bercuti kat pulau dengan kawan-kawan Facebook dia tak ajak aku pun! Jerih payah aku jaga dia masa demam hari tu sikiiiiiiiiiit pun dia tak kenang!

Takpe, Bobby… takpe…

Balik karang tahu lah nasib kau. *gigih praktis baling dart*

Komen-komen
  1. Doyi Ju Anna berkata:

    keh3…itu rifa suda kena kencing sama itu bobby

    Like

  2. si vuduh berkata:

    bobby punye demam campak dah sembuh!

    Like

  3. Tanpa Nama berkata:

    haha.dasar babi derhaka.sumpah dia!! ^^

    Like

  4. RIFA JOHAN berkata:

    abakadabra!
    .
    .
    .
    .
    .

    (tak jadi apa-apa. Kulit dan lemak bobby tebal sangat. tak lut magik)

    Like

  5. nina berkata:

    weh..sebelah bobby tu sikin ke?hi sikin!!awak kiut!!wahahaha

    Like

  6. haryzkhairuddin berkata:

    bobby gi dgn sape?? dgn sikin ke??
    dari baling dart baik lempar lembing je kat bobby tu.. ;p

    Like

  7. Prinz Aujinz berkata:

    dart tak best.. cer terai corkscrew..

    Like

  8. izzrin berkata:

    sikin tak jeles ke bobby amek gamba ngn pempuan lain? hehehe

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s