Boleh Engkau Celen CINTA AKU Ni?

Posted: 24 Jun 2011 in Sajak Sajak Bodoh

*Orait bebeh… sudah ada arnab! Horray!

Komen-komen
  1. haryzkhairuddin berkata:

    ko bela arnab ke? berapa ekor??
    *habis bobby ko nak letak mana?? huhu…*

    Like

  2. RIFA JOHAN berkata:

    dulu ada bela 2 ekor. aku bosan, then aku sembelih dia org buat burger arnab. bobby demam la… tak boleh suka2 keluar kandang.

    Like

  3. CassiaSimea berkata:

    salam..
    nice!!

    cinta satu perasaan yg agong..

    Like

  4. haryzkhairuddin berkata:

    oh.. tak baik2 lagi ke bobby? kesian.. haha. ;p
    rifa, ni aku ada buat entri pasal blog ko.. sudi2 la jenguk..

    http://haryzkhairuddin.blogspot.com/2011/06/blog-beliau-yang-best-gilak-edisi-1.html

    Like

  5. Fara Ada berkata:

    hahahaha…tak2 nak eksesais tangan la ni…hehe..nice la your art…adehh jelous tul xdapat buat macam ni…by the way great job! senang…visit la mine… =) peace!

    Like

  6. Aujinz berkata:

    Hoyeahhhh.. arnab arnab..
    Bobby belum sihat?.. koh koh koh

    Like

  7. ainulanique berkata:

    arnab aku mati kena makan kucing!!!

    Like

  8. najwa berkata:

    hahaha..

    Like

Timakasih! :>

