Cacar Babi (Babi Pox)

Posted: 22 Jun 2011 in Bobby the Bubbly Babi

“Mungkin kerana meluat dan jijik dengan tabiat aku yang suka lukis gambar babi, beberapa orang manusia telah nekad membuang aku daripada senarai rakan Facebook mereka. Kahkahkah!”

Bobby: “Taknak kawan sudah, tak ada masalah, gug… gug…” (mulut kena tekup dengan aku)

Komen-komen
  1. nina berkata:

    tula…kan aku da pesan..jgn kwn ngan b*** ni…b*** btol! haha

    Like

  2. Xera Anuar berkata:

    best pe gambar pig ni, cute dan etrhibur kot haha,

    Like

  3. lens'ain berkata:

    aku pon x geng ngan b***, aku geng bobby aje…haha

    Like

  4. RIFA JOHAN berkata:

    aku tunggu saat yang bagus je untuk matikan watak babi ni. buat masa ini, belum lagi nmpaknya. bobby masih ada misi mustahak yang belum terlaksana. horey!

    Like

  5. amiey berkata:

    my bf also suka gila picture pig , wth lantak lah oik oik oik -.-“

    Like

  6. Doyi Ju Anna berkata:

    jgn la stop story bobby cmtu ja. kami ske tgk sekuel2 bobby yg kiut miut tu

    Like

  7. Doyi Ju Anna berkata:

    kami xnak arnab kami nk bobby!

    Like

  8. cheeqzza berkata:

    tapi bobby si babi peti harta karut kiut ! bobby si babi org lain x kiut !
    aku suka bobby si babi peti harta karut !!

    Like

  9. Tuan Kodok Hitam berkata:

    Tuan Peti Harta Karut: Alaaaaaaa…jangan stop story Bobby Si Babi yang cumel ni..Bobby ni ketimuran sangat..like it so much..

    Bobby: Lega kakak dengar Bobby kena cacar babi je..jimat duit nak beli Oxy😀 ahahaha

    Like

Timakasih! :>

