Ikat Jari, Ikat Hati

Posted: 1 Jun 2011 in Hari Yang Bertajuk, Kotak-kotak

*’katang’, bukan ‘keteng’. Aku tersilap taip. Hantu betul.

Untuk Nadia Rosli (Orie), Selamat Pengantin Baru! Dan Shahirah Shamsul (Rae), Selamat Pengantin Baru in advance!!! Semoga jodohnya berkekalan hingga ke akhir hayat! Untuk kawan-kawan aku yang dah dan akan kawin juga!!!

*Aku tak biasa jiwang-jiwang. Jadi aku rasa sangat geli ketika membuat entri ini.

Komen-komen
  1. Pijah berkata:

    Haha, aku pun pakai cincin gak jari hantu, nak tunggu gak org dtg tukar kat jari lain…kekeeke

    Like

  2. awanis berkata:

    yeah. aku pun tunggu hari cincin ko nk berubah kedudukan tu peng! dapat makan nasik minyak! wuhuuu. *bunyi kompang sket*😛

    Like

  3. qalby berkata:

    uuuuuuuu~ ~_~”

    Like

  4. Hamed G Gur berkata:

    aku pernah nak tanya kau kenapa ko pakai cincin kat jari hantu semasa aku tengok gambar kau kat facebook, tp skrg kau dh jawab.. ok, aku faham..kahkahkah

    Like

  5. E berkata:

    haha.. semua suka kan kalau cincin bergemerlapan ..
    tapi lagi best kalau org yg bagi tu hatinya lebih bergemerlapan dari cincin tu..

    tapi.. mana tah nak cari..

    ngeee

    Like

  6. fadz berkata:

    homaiiii suke pemikiran girl ni , hehe

    Like

  7. Wan berkata:

    hai. bg aku ubah cincin tu. boleh?

    Like

  8. nuruljannahmk berkata:

    terharu bace entry ni. :s

    Like

  9. len'ain berkata:

    peng, aku dah terpakai kt jari manis sblh kanan..cane ni? nnt klu ada org nk ubah dia nk ubah ke mana plak..aloh..cne ni peng???

    Like

  10. Norazlin Nordin berkata:

    ak pki kt jari kelingking~huuu~
    cmne lak tu~

    Like

  11. Solihin Zubir berkata:

    <—— budak ni pun tgh cari siapa yg mahu disarungkan cincin ke jari manis tu.. heheh..

    Like

  12. Noona Sharina berkata:

    ok comel gilaakk !🙂

    Like

  13. cimotcomot berkata:

    yeahhhh..nah jugak!!

    Like

Timakasih! :>

