Kalau Dia Pun Bercuti Juga…

Posted: 1 Mei 2011 in Hari Yang Bertajuk, Kotak-kotak

ALAMATNYA…

Rumah jadi tunggang-terbalik macam baru dilanda ‘topan’.

(takde lukisan terbaik yang mampu menggambarkan situasi ini)

Haaa… amek kau!

Camtulah jadinya kalau surirumah pun sambut Hari Pekerja jugak! Ingat diorang ni tak penting ke? Baru sehari cuti, dah haru-biru rumah!

SELAMAT HARI PEKERJA 2011 SEMUA!!!

*Ucapan ini TURUT didedikasikan untuk semua surirumah di dunia ini, termasuk mem besar rumah aku, Emak. Tanpa anda (yang sabar mengurus rumah tangga), siapalah kami.

Errr… mak, ari ni… mak masakkan orang tomyam ye…

Komen-komen
  1. len'ain berkata:

    untuk emak saya jugak!

    Like

  2. len'ain berkata:

    betul, saya setuju 5968juta kali….

    Like

  3. haryzkhairuddin berkata:

    betul. tapi sayangnye terlambat sampai kat blog ni. tapi, bile da lama2 surirumah tak buat keje..last2 da terbiasa buat keje sendiri.. ;p
    apapon slamat hari pekerja kat semua surirumah kat sluruh dunia ni.😀

    Like

  4. nazha anua berkata:

    patutla mak aku tak menoreh setiap 1mei..

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s