Telur Yang Lembut Dan Suam-Suam Kuku

Posted: 20 April 2011 in Zaman Primitif

*Lu syak lah kan, kalau gua guna telur tiruan… ada chan menjadi tak?

Komen-komen
  1. len'ain berkata:

    hahahaha

    jaga ko ayam2 mengandung sekalian….

    Like

  2. Fadhli Hamdan berkata:

    petua orang tua2 memang pelik. tapi jauuuuh lagi bagus dari botox! huhu.

    Like

    • RIFA JOHAN berkata:

      sangat pelik, kan!

      alamak, malunya, mcm mana sedara boleh terdatang ke blog kita yg buruk ini.
      huuuu…………………malu………

      Like

      • contengconteng berkata:

        Haha. Memang pelik. Segala macam daun kena makan kadang2 kalau nak cantik. Nasib baik orang perempuan je yang selalu kena. hehe.

        Eh ape pula malu, saya suke contengan kat blog ni jugak. Tengah nak habiskan baca semua =)

        Like

  3. azza berkata:

    betul ker… comelnya mak awak… huhuhu klu saya ayam la sy lari, takut kena patuk

    Like

  4. cimotcomot berkata:

    wowwwww..kena carik ni!!

    Like

  5. nazha anua berkata:

    aku mesti ngendap kalau ayam tu dah nak bertelur..kira macam 999 la..

    Like

Timakasih! :>

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s