Kreativiti Aku yang Diketepikan

Posted: 23 Februari 2011 in Karut-tiviti, Kotak-kotak

Komen-komen
  1. Prinz Aujinz berkata:

    hahahahhaha.. hadoii.. sangat mengungkap kisah lama..
    aku pun pernah kene.. jangan risau, bukan ang sorang.. keh keh keh

    Like

  2. RIFA JOHAN berkata:

    kau kena lebih teruk ke?
    hantu punya teacher.
    ikut skema sangat…

    Like

  3. Prinz Aujinz berkata:

    Aku lukis 3 point perspektif,
    cikgu aku kata aku tak baca arahan.. keh keh keh

    Like

  4. Keri Ikhwan berkata:

    terlebih genius…
    tp klu aku yg tanda aku akan bagi betul.
    nasib ko kurang baik sebab bukan aku yg jd cikgu time tu😛

    Like

  5. nazha anua berkata:

    wah , dendam betul kau membawa sampai ke hari tua..harap2 cikgu tu kesal dengan dosa hjitamnya merencatkan kreatibiti kanak2 hehe

    Like

Timakasih! :>

