Zine KARUT Vol. 1

Posted: 25 Mei 2017 in Uncategorized

Apa solusinya kalau kau segan dan tak berkeyakinan nak hantar manuskrip karya kau kat rumah-rumah penerbitan di Malaysia ni?

Jawapannya, kau print lah sendiri! *terbahak-bahak di depan komputer dan printer opis*

Hoyeah hoyeah dah siappp!!! Zine Karut. Berintikan beberapa cerita benar dan kartun bodo-bodo. RM10 je termasuk pos. PM atau DM aku untuk cara pembelian. Serius buyer only sebab cetakan tak banyak mana. Printer semput, ketiak pula cepat peluh.

Buatan tangan aku sepenuhnya dari A sampai Z kecuali kertas ngan toner aku beli kat kedai. Walaupun ini projek suka-suka, kalau ada salah silap, harap dimaafkan. 🙏

Sila jangkakan penerimaan zine pada minggu pertama puasa kerana aku hanya akan mula mengepos minggu depan. Bulan puasa kena banyakkan bersabar. Tak gitu? ❤