Aku dah keluarkan buku suka-suka sendiri yang KEDUA!
Wooooooo!

Jpeg

Meh aku bukak sikit.

ezgif.com-video-to-gif

Harganya RM 25 kalau beli dari tangan aku terus, tapi aku tak buat cara ni.
Jadinya, RM30 total, gaya pos.
Boleh pm, wassap atau email aku untuk pembelian (rujuk wijet tepi kiri).

Adakah kau juga ada keluarkan buku sendiri-sendiri?
Jika ada, dan harganya RM20 ke atas (tak termasuk pos), mungkin kita boleh bertukar-tukar buku.

Aku sapot sistem barter.😀

Tapi, sebelum tu aku nak mintak ampun dulu kalau buku ini dan buku sebelum ini tak mencapai standard kejuruteraan pembukuan. Tersenget sana sini, gambar terkabur, terhilang huruf, terhilang ayat, tertypo, terbalik, terongak, terkoyak, tertumpah air Milo, terselet sambal, dan beberapa ter yang lain. Maklumlah, buku DIY. Aku pulak tu yang buat semua kerja. Hmmm…

Tapi itulah yang spesel pasal buku bikin rumah ni. Kejadiannya tak sempurna. Ada aje yang tak kena. Mana ada orang hangin, tempelak, tak puas hati dan panas dengan buku keluaran Dewan? Inti dia tip top. Kalau orang bising-bising pun mungkin sebab cover dia tak hensem. Tu je. Hahah.

So, yeah. Roger aku lincahhh!